"După 22 de ani, România contează foarte puţin ca destinaţie turistică pe piaţa internaţională. Conta mai mult înainte de 1989" – este declaraţia preşedintelui ANAT, Corina Martin, făcută în cadrul conferinţei de deschidere a Târgului de Turism al României.
Potenţialul turistic al ţării a fost intens analizat şi nu este nici un motiv de îndoială că România are ce oferi turiştilor străini, dar totuşi, ca stat membru al Uniunii Europene de mai bine de 5 ani, ofertele şi imaginea naţională lasă foarte mult de dorit.
Cu ocazia aceluiaşi eveniment, Mohammad Murad, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc, este de părere că banii utilizaţi pentru promovare nu sunt direcţionaţi corect – o problemă clasică a României, aş putea spune. "De ce să ne facem reclamă în Japonia, dacă vin zece japonezi pe an? De ce să mergem în delegaţie de 18 persoane în Rusia, când acordarea unei vize pentru turiştii ruşi durează o lună? De aceea am acordat anul trecut doar 6.000 de vize pentru ruşi, iar bulgarii au acordat 380.000 de vize, dar la ei procedurile de acordare durează 48 de ore".
Dan LUCA / Bruxelles
luni, 2 aprilie 2012
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu