luni, 18 februarie 2013

E fain la Cluj!

Deşi derulându-mi activitatea în principal la Bruxelles, îmi propun ca cel puţin de două ori pe an să iniţiez acţiuni în oraşul în care m-am născut. Contactul cu lumea academică din Cluj, dar şi cu sectorul de afaceri, cu presa locală şi cu politicienii Clujului îmi dau putere pentru a înţegele mai bine ceea ce se întâmplă în “fortăreaţa Bruxelles”.

Un bun prilej de a interacţiona a fost săptămâna trecută conferinţa-dezbatere “Opinia României despre viitorul instituţiilor europene”, pe care am avut marea onoare să o moderez. Am încercat în mai bine de două ore să dăm un semnal României că e important să dezbatem temele de actualitate de la Bruxelles.

Nu am rezistat, iar apoi sâmbătă am petrecut 4 ore în Sala Sporturilor din Cluj, urmărind două meciuri de handbal.
A fost ca o întoarcere în timp, acum vreo 20 de ani practicând şi eu acest sport la echipa “U” Cluj. Să îţi revezi colegii de atunci e foarte plăcut, majoritatea dintre ei activând acum în stafful tehnic al echipei clujene.

Aşa cum zicea şi dl Puşcaş, “E fain la Cluj!”

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: