duminică, 23 decembrie 2012

Inovaţii româneaşti premiate la Bruxelles

Obţinând în acest an medalia de aur la Salonului Innova din cadrul Concursului internaţional Bruxelles-EUREKA, inventatorul român Corneliu Birtok-Băneasă, după cum spune chiar el, “a plecat de la o idee şi am ajuns până la un produs omologat”.

Munca inventatorului nu este deloc de neglijat - filtrul de aer putând reduce consumul de carburant al autovehiculelor cu până la 15% şi va fi produs în Româia. “Vreau să arăt că şi în România se poate ca o invenţie să devină produs. Chiar dacă se spune că în România este multă birocraţie, în cazul meu a fost invers, pentru că toată lumea m-a sprijinit în demersul meu de omologare a filtrului de aer. Am avut nevoie de oameni care să creadă în mine şi iată că, într-un an de zile, am reuşit să omologhez acest produs şi să punem la punct fluxul tehnologic necesar", a ţinut să precizeze inventatorul.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: