duminică, 9 martie 2014

Consultanţă fără specializare nu se poate!

Citeam recent un interviu cu Larisa Petrini de la Saatchi & Saatchi PR, realizat de PR România, ce sublinia că e mare nevoie de specialişti, inclusiv în domeniul comunicării şi al relaţiilor publice, vremea celor care se pricep la toate fiind apusă. PR-istul este un consultant, nu este un simplu executant.  

˝Asistăm de ceva vreme la această restructurare atât la nivelul agenţiilor de PR cât şi la nivelul industriei de comunicare în general. Este interesant de observat că unele agenţii au integrat mai multe tipuri de expertiză în timp ce altele şi-au restrâns operaţiunile, îmbrăţişând freelancing-ul, cel puţin la nivel de proiect. Ducem în continuare lipsă de specialişti pe anumite domenii şi de diferenţiatori care să ne poziţioneze corespunzător în faţa clienţilor”, explica aceasta.

Apropo de calităţile unui bun PR-ist, invitata sublinia – “Cred în continuare că e nevoie de talent şi multă determinare pentru această meserie şi mai cred că perspectiva e una foarte bună pentru consultanţii care înţeleg că specializarea (cât mai nişată) le va aduce ‘o pâine bună de mâncat’ atât la nivel local cât şi la nivel internaţional. Avem cel puţin câteva exemple de consultanţi locali care au plecat din ţară şi au facut diferenţa acolo unde au ajuns”.

Despre PR, ce presupune această meserie şi care sunt tendinţele actuale am mai scris, şi puteţi citi:



 

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: