joi, 15 aprilie 2010

25 de ani pentru AEGEE-Europe

Acum 25 de ani, pe 16 aprilie, la Paris, lua fiinţă Asociaţia Studenţilor Europeni – AEGEE. Am avut marele noroc să descopăr activitatea acestei organizaţii la Cluj, în 1993, student fiind la Universitatea “Babeş-Bolyai”. Mi-a plăcut ideea, acea de a activa într-o reţea europeană, şi treptat am intrat în Comitetul Director al AEGEE-Cluj, fiind şi preşedintele antenei din 1995. Iar în aprilie 1997 am candidat cu succes, fiind ales în Biroul Executiv european de la Bruxelles al AEGEE-Europe.

Mi-am clădit mult CV-ul pe experienţa AEGEE şi recomand tinerilor din România astfel de abordări. Educaţia non-formală este ceea ce lipseşte mult într-o Românie prea axată pe reforme educaţionale. E important să ai o abordare practică în tot ceea ce faci, iar experienţa organizãrii ca şi student a unei conferinţe în interiorul Parlamentului European îţi dă forţa de a te integra rapid în sistemul capitalei comunitare.

AEGEE-ul mi-a schimbat viaţa, iar exerienţa dobândită prin acest mecanism este crucială.

Mulţumesc AEGEE!

La Mulţi Ani AEGEE!

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: