marți, 3 martie 2015

Dan LUCA – în echipa Center for EU Communication Studies

Îmi face o mare onoare să mă alătur echipei de cercetare a Center for EU Communication Studies din cadrul SNSPA București.

Inițiat de profesori ai Facultății de Comunicare și Relații Publice, centrul este umbrela instituțională a primului cluster academic din România dedicat comunicării publice în context european.

Colaborez deja cu SNSPA de 4 ani, pe trei paliere: academic, trainning şi consultanţă. După ce în aprilie 2013 am devenit cadru didactic asociat al SNSPA, acum mă bucur să îmi extind cooperare şi în domeniul cercetării.

Apreciez mult iniţiativele cadrelor didactice şi asociaţilor de la SNSPA Bucureşti, şi sunt încântat să pot contribui cu experienţa personală la realizarea cât mai multora dintre acestea.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: