sâmbătă, 6 iulie 2019

Dan LUCA – moderator la conferinţe în Bruxelles



În ultimele sãptamâni am avut plãcerea sã moderez dezbateri interesante organizate în Bruxelles-ul european.

Cele douã evenimente pe care le-am iniţiat şi organizat împreunã cu echipa EURACTIV au dat posibiltatea celor prezenţi sã anticipeze “Impactul alegerilor europene asupra politicilor sectoriale”, dar şi sã analizeze posibilitatea “Extinderii UE în urmãtorii ani”.

Am revenit cu mare plãcere la Romanian Energy Day. Dacã acum 5 ani moderasem sesiune introductivã, anul acesta am animat panelul despre transformarea sistemului energetic românesc.

Excelent şi evenimentul organizat cu JA-Europe în incinta Reprezentaţei Permanente a României pe lângã UE. M-am simţit onorat sã adresez cuvântul introductiv.

Astept cu mare interes toamna acestui an când vom avea alte evenimente in Bruxelles, dar poate şi la Bucureşti…

Dan LUCA / Bruxelles





Niciun comentariu: