joi, 23 aprilie 2020

Personal brand în timpul crizei Corona




Lucrãm virtual şi pentrecem mai mult timp în spaţii închise decât ne puteam imagina. Viitorul nu pare prea roz, dar las acest subiect pe mâna experţilor de tot felul. Ceea ce mã intereseazã pe mine acum este ce vom face din punct de vedere practic în urmãtoarele luni, şi plec de la premiza cã suntem sãnãtoşi. Dã Doamne ! Cum vom interactiona şi mai ales cu cine ? Cred cã apare sau se consolideazã un factor esenţial şi îl numesc ″personal brand″.

Având în vedere cã e dificil, sau mult mai greu, sã dezvoltam noi relaţii din cauza blocajului de interacţiune socialã, ne reîntoarcem la carnetul de adrese (cã e bazã de date, numere de telefoan sau prieteni pe Facebook) şi reevaluãm. Ce amintiri recente sau îndepãrtate am despre acestã persoanã ? E timpul sã vedem cu adevãrat ce pãrere avem despre anumite contacte… Iar în analizã vom pune şi întrebarea clasicã, ce opinie are individul despre mine? E una sã cunoşti tu o anumitã persoanã, dar mult mai interesant este ceea ce crede contactul respectiv despre tine. Asta în eventualitatea cazului cã îşi aminteşte de tine… Clasica retoricã ″eu îl ştiu pe Obama, dar Obama mã ştie ?″.

O micã recomandare în abordarea brandului personal. Nu este o idee rea sã vã revizuiţi profilul digital, sã mai reamintiţi din când în când ce mai faceţi, sã daţi nişte mesaje publice despre cum gândiţi şi cu ce vã mai ocupaţi. Deveniţi mult mai accesibili în spaţiul virtual şi interacţionaţi. Un brand se construieşte în timp, şi permanent, iar brandul personal este cel mai important.

Mult succes şi sã ne revedem sãnãtoşi, fie virtual, fie într-o intrevedere clasicã…

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: