duminică, 20 iunie 2021

După 16 luni, din nou în România

Am reușit, în sfârșit, să mă reîntorc în România, după o perioadã complexã, în care criza sanitară m-a blocat în Belgia. În ultima săptămânã am trecut prin București, Ploiești și Cluj, iar întâlnirile m-au încarcat pentru activitățile din capitala Europei.

 

Mă bucur foarte mult că Victor Dragomir, nepotul de la Ploiești, își urmează cu perseverenţã pasiunea pentru astronomie, iar coversaţia cu el este plină de conținut și realitate.

 

Cu Alina Bârgãoanu am sărbătorit 10 ani de când cooperăm fantastic pe axul București-Bruxelles, iar ideile de viitor sunt și mai curajoase.

 

Dacă ajungeți în zona aeroportului Otopeni veți observa ceva nou. Este vorba de pilonii care susțin acum trenul care leagă aeroportul de capitală.

 

La Cluj e fantastic, iar atmosfera e primăvăratică, simțim cu adevărat că suntem aproape de sfârșitul războiului pandemic.

 

Prânzul cu domnul profesor Vasile Pușcaș a fost un adevărat regal de europenism și viziune. Cred tot mai mult că România are de jucat acum o carte fantastică în a se menține în liga europeană.

 

Am simțit cu adevărat și ce înseamnă modernizarea presei locale, fiind invitat pentru un interviu în studioul Fãcliei de Cluj.

 

Nu pot să ascund adevăratul scop al venirii rapide în România, imediat ce m-am vaccinat și inunizat. A revedea părinții după 16 luni de pauză e ceva imposibil de descris în cuvinte. Sper din tot sufletul ca normalitatea, noua normalitate cum îi zicem, să ne aducă și mai multe întâlniri plăcute pe malul Someșului.

 

Dan LUCA (reîntors la Bruxelles)

 

Niciun comentariu: