duminică, 17 iulie 2022

Explozie de viață... la 25 de ani de Bruxelles


După trei ani trăiesc din nou luna iulie ca în vremurile bune.


Am revenit pe gazonul tradi
ţionalului turneu de handbal de la Heerle (Olanda). Sute de jucători între 12 și 60 de ani, aparţind celor 120 de echipe, s-au întrecut de la 9 la 18 în meciuri de 20 de minute. Astfel de evenimente mă încarcă pentru a continua pasiunea handbalisticã începută acum 40 de ani...

Festivalurile belgiene sunt un brand. În ultimii 10 ani, când s-a putut desigur, am fost barman la cortul Oxfam la Vijverfestival din Dilbeek. Am revenit în forță anul acesta, acoperind ultima tură de la ora 23 până la două noaptea. O conexiune perfectă cu viață reală, chiar dacă a două zi îți dai seama că nu mai ai 20 de ani...

Sportpaleis din Anvers este una dintre cele mai bune săli de concerte din Vestul Europei. Am avut deosebita plăcere să revin în această încăpere la concertul trupei Queen. Împreună cu 20.000 de oameni am cântat și dansat muzica tinereții noastre.

Dacă tot am fost la Anvers, am profitat de ocazie pentru a vizit
a Casa Rubens și Grădina Zoologică. Ambele, recomandabile pentru o zi relaxantă. Mai ales "baia" de fluturi exotici e perfectã...

E plăcută și o plimbare prin Molembeek, savurând un kebab original și un kefir.

Luna iulie este mai mult decât sport și cultură. Terasele sunt pline și e o reală încântare să discuți proiecte interesante în Bruxelles-ul european.

E reconfortant să revin la o conferință în faimoasa Biblioteca Solvay, după ani în care pandemia a blocat astfel de evenimente.

Totul pare pe drumul cel bun la Bruxelles. Planificăm proiectele toamnei, pe toate palierele posibile: business, academic, training, cercetare. Mă bucur să reiau interacția directă cu fascinanta lume a capitalei europene.
Povestea începută acum 25 de ani continuă, iar energia este mai puternică că niciodată.

 

Dan LUCA / Bruxelles

 

Niciun comentariu: