vineri, 22 mai 2009

Alegerea surprizelor: turismul românesc


Mi-am mai expus şi cu altă ocazie părerea în legătură cu necesitatea promovării turismului românesc. “România, the land of choise” a fost fraza care a apărut pe panourile din Mamaia, ca fiind noul slogan turistic românesc, un vers din imnul campaniei, considerat mai potrivit decât vechiul slogan de promovare „Romania, simply surprising”.

S-a lansat şi un imn de promovare, care din punct de vedere comunicativ surprinde. Am fost şi eu în vacanţă în ţări europene sau aiurea, dar nu credeam că un imn atrage turiştii. Poate că asta e soluţia româneascã. Să fiu sincer, nu cred.

Dan LUCA / Bruxelles

Un comentariu:

cumvreiromania spunea...

Buna ziua!
Pentru ca ati mentionat acest subiect, m-am gandit sa va spun despre proiectul a 4 studenti de la Comunicare, care isi doresc sa afle printr-un chestionar cum isi vad romanii intr-adevar tara. Chestionarul este disponibil la adresa http://www.surveypro.ro/Survey.aspx?id=1933a0df-9f47-4353-8a88-93d17eade733 . Avem deja 644 de raspunsuri si ne-ar interesa mult raspunsul dumneavoastra si al cititorilor. Multumim!