joi, 7 mai 2009

Tânăr. Român. European.

Sub titlu “Clubul România-UE în discuţie cu noua generaţie de oameni politici români la Bruxelles”, s-a derulat recenta dezbatere europeană la care am participat, alături de europarlamentarii Rareş Niculescu şi Magor Csibi.

După eveniment, Magor Csibi spunea pe blogul personal şi îmi permit să-l citez: “Am reuşit să încheiem dezbaterile la ora 21.00, dar discuţiile de după au ţinut aproape până după miezul nopţii. Singurul meu regret este că am reuşit să-i cunosc abia acum, la sfârşit de mandat, pe românii care lucrează la Bruxelles”.

Mă bucură că acest club funcţionează, şi sper că această întâlnire, la fel ca celelalte acţiuni de până acum, şi-a atins scopul propus, pentru că este nevoie de tineri în politica românească. Trebuie însă răbdare, chiar dacă frustrarea e mare de multe ori. Personal cred că politica nu trebuie să fie ceva superficial şi efemeric, e un proiect personal pe termen mediu şi lung, aşa cum sugeram recent.

Cu ocazia acestui eveniment mi-am prezentat intenţia de a mă implica în activitatea comisiei parlamentare de cultură şi educaţie, respectiv a comisiei de libertăţi civile, în special din perspectiva nevoilor diasporei româneşti.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: