joi, 29 iulie 2010

iMagazine în afaceri europene

Ideea de a combina tehnologia în comunicare, cu aplicare în afaceri europene, dă naştere unui produs nou – un fel de iMagazine. Este vorba despre o prezentare într-o formă online inedită a imaginii actuale a Uniunii Europene în mintea cetăţenilor, a experţilor, şi mai mult, cuprinde părerea vecinilor vis-à-vis de construcţia europeană.

De exemplu, citându-l pe artistul Goran Bregovic, balcanicii consideră că UE poate aduce “pacea”. Răsfoind, la propriu acest material, poţi urmări înregistrările vox-pops-urilor realizate în Turcia, SUA, Rusia sau Orientul Mijlociu, precum şi interviuri în care se vorbeşte despre Tratatul Lisabona sau branding-ul european.

Materialul realizat în colaborare cu jurnalişti, profesori, experţi în comunicare şi analişti politici este ingenios prezentat, atractiv de “vizionat”. Cred că astfel de produse vor deveni tot mai frecvente, mai ales dacă ne imaginăm un suport elecronic suplu precum e-reader, conectat in permanenţã la Internet.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: