luni, 10 ianuarie 2011

500 de mesaje pe blog – retrospectivă

Odată cu publicarea mesajului cu numărul 500, doresc să fac o trecere în revistă a evoluţiei blogului pe parcursul celor aproape trei ani şi jumătate de când îmi exprim părerea pe temele de interes european prin intermediul acestui canal de comunicare.

Primele 100 de mesaje mi-au confirmat că merită să ai un blog, impactul regăsindu-se în activitatea pe care mi-o desfăşor pe mai multe paliere: academic, nonguvernamental sau media.

Treptat am introdus şi comunicarea politică în mesaje, odată cu înfiinţarea PSD Bruxelles în 2008 şi lansării candidaturii pentru Parlamentul European în 2009.

Nu a fost nevoie de foarte mult timp să realizez că blogul devine pentru mine un nou stil de viaţă

Aşa cum promisesem în mesajul 400, la fiecare sută de mesaje publicate pe blog doresc să prezint un top al celor mai citite articole din ultimele luni. Vă recomand acum:

Socialiştii au decis: primare pentru 2014!

Câţi români sunt în Belgia?

Percepţia despre giganţi

Job la Bruxelles

De la IDEE la MANAGER DE PROIECT

Decalogul frustrării românului din Diasporă

Blogul rămâne o activitate care îmi dă satisfacţie prin numărul cititorilor, mereu în creştere, şi al mesajelor pe care le primesc in special pe adresa info@casaeuropei.com.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: