joi, 15 noiembrie 2018

Dan LUCA – cooperare academicã cu 13 universităţi europene

Săptămâna aceasta am fost invitat pentru a prezenta un curs despre European Primary Elections & EU Media studenţilor de la Masterul în Ştiinte Politice de la Universitatea din Anvers (Belgia). Majoritatea studenţi flamanzi (pus o austriacã si o surinamezã), dar foarte ancoraţi în realitatea contemporană, cu potenţial real pentru a aborda şi piaţa afacerilor europene.

Derulez o muncã academicã intensã care mã ajutã enorm sã fiu la curent cu dezvoltãrile contemporane legate de comunicarea europeanã şi chiar sã public cãrţi despre acest subiect.

În ultimii 10 ani am colaborat cu 13 universitãţi din 4 ţãri:
Ø  5 universitãţi din Bruxelles: VUBULB, IHECSUBI şi Vesalius,
Ø  Prestigioasa universitate din Leuven - KU Leuven,
Ø  Recenta colaborare cu Universitatea din Anvers,
Ø  Am reuşit să îndrum studenţi şi să le vorbesc despre tainele Bruxelles-ului european atât în Italia, la Gorizia, cât şi în Bucureşti (SNSPAIBR) şi Cluj (UBB).
Ø  Am acceptat cu plãcere sã fiu coordonator al tezelor de dizertaţie masteranzilor de la universitãţi din Berlin, Bucureşti şi Iaşi.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: