miercuri, 16 decembrie 2020

Dan LUCA – invitat la conferință Institutului European din România


M-am simţit onorat să fiu invitat astăzi la conferință anuală a Institutului European din România, cu tema ‘’UE în fața provocărilor generate de pandemie. Măsuri de răspuns și scenarii de viitor’’. Acum 20 de ani derulăm la Bucureșți un proiect fantastic la nivelul Institutului… am amintiri și prieteni pentru o viață din acea perioadã!

 

A fost un un adevărat privilegiu să stau la aceeași masă (chiar dacă doar în format virtual) cu aceia care care au dus România în UE, mă refer aici la domnul profesor Vasile Pușcaș, dar şi la domnul Lazăr Comănescu.

 

În intervenția mea am prezentat o poză unei societăți europene lovită de una dintre cele mai puternice crize. Totuși, am axat prezentarea pe subiectul ‘’Criză aduce oportunitãţi pentru România la nivel european’’.

 

Dan LUCA / Bruxelles

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu: