marți, 22 decembrie 2020

Ce ați făcut în 2020, domnule Luca ?

 

Nu voi avea nici o problemã să îmi amintesc toată viață anul 2020. Trecând însă peste criza pandemică, atât de mult discutată, mă bucur să avansez cu anumite proiecte personale legate de interacţia mea cu lumea afacerilor europene.

 

Cei 20 de ani de activitate pentru EURACTIV sunt desigur un punct forte al acestei perioade. Tot anul acesta am preluat funcția de Vicepreședinte EURACTIV, fiind responsabil acum cu strategia de inovare a companiei. La început de an, înainte de apariția virusului, am fost chiar la Paris și Berlin pentru a discuta cu trusturile de presă de acolo despre parteneriatele strategice.

 

Cursurile academice prezentate în 3 universități mă încarcă de fiecare dată, mai ales că încercarea de a conecta masteranzii la piață sectorului privat trezește mult interes. Fantastice dezbateri cu studenții de la ULB Bruxelles, KU Leuven sau SNSPA București.

 

Mă bucur foarte mult că am reuşit să particip la dezbateri publice în calitate de invitat. În martie am fost co-moderator, împreună cu domnul profesor Vasile Pușcaș, a unei conferințe despre cosmocratie, cu invitați de la toate partidele politice europene.

 

În toamnã am intrat în formatul virtual și am fost panelist la evenimentul ECR Party despre viitorul media în UE, la cel al FEPS despre alegerile legislative din România, iar apoi la conferință anuală a Institutului European din România.

 

Am răspuns cu mare plăcere solicitărilor venite din partea presei din România, fie prin interviuri în Făclia de Cluj, TVR Cluj sau Digi24, dar și prin 7 editoriale semnate anul acesta în Ziarul Financiar.

 

Dan LUCA / Bruxelles

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu: