marți, 17 mai 2022

Tech.eu Summit la Bruxelles


Fantastică senzația de a participa din nou la o conferință în format fizic, la Bruxelles. Pe 17 mai 2022 am fost prezent la prima ediție a Tech.eu Summit, iar gândul mă trimite la o inițiativã asemănătoare a capitalei europene de a lansa European Business Summit în 2000.

 

Politicienii au acordat o atenție specială evenimentului, atât Marya Gabriel, comisar european pentru inovație și educație, cât și premierul belgian Alexander De Croo, petrecând mult timp cu participanții. Foarte dezinvoltă în prezentarea sa și Zara, tânăra de 19 ani pe care v-o amintiți cu siguranță, cea care a efectuat recent, singură, un tur de glob în avion.


Sute de participanți la eveniment, dar am constatat o masă critică de Venture Capitals, majoritatea experților veniți de la Londra.


Interesante discuții despre ITiştii din Ucraina și posibilitatea ucrainienilor de a lucra acum fără viza în UE.


S-a accentuat rolul mentorilor în a acompania start up-uri
le, mai ales suportul necesar fondatorilor de primã companie.


Mult optimism și mă bucur să constat prezența a Cluj IT cluster la eveniment în calitate de partener al evenimentului. Să urmeze o ediție clujeană Tech.eu Summit?

 

Dan LUCA / Bruxelles

 

Niciun comentariu: