vineri, 13 ianuarie 2023

Dan LUCA – invitat la TVR Cluj, la emisiunea ˝Acasă în Europa˝


Am revenit la emisiunea moderată de Mihnea Stoica, difuzată la TVR Cluj în data de 13 ianuarie 2023.

 

Am răspuns cu mare plăcere întrebărilor legate de evenimentele marcante ale anului 2022, dar am încercat să creionăm și un calendar al principalelor subiecte ale lui 2023.

 

Am discutat despre reindustrializarea Europei, în contextual unei autonomii strategice. Am disecat prioritățile presedinţiilor Suediei și Spaniei, care au loc anul acesta. O atenţie specială a fost acordată alegerilor europene din 2024 şi cum partidele politice europene încep să se poziționeze.

 

Desigur, am proiectat aceste subiecte la nivelul României, încercând să explicăm cetățeanului impactul acestor evenimente.

 

Celor interesați de aceste puncte de vedere, le recomand înregistrarea emisunii, vizibilă aici.

 

Dan LUCA / Bruxelles

 

 

 

 

Niciun comentariu: