vineri, 13 noiembrie 2009

20.000 de cititori pentru blog

Acum mai bine de doi ani am intrat în lumea magică a blogosferei şi nu credeam că voi ajunge să am 20.000 de cititori la un moment dat. E o experienţă greu de descris în cuvinte, dar care mă ajută în multe, inclusiv la cursurile academice pe care le ţin despre Uniunea Europeană şi New Media.

Motivaţia pentru a scrie o carte despre “Dilemele comunicării UE” vine tot de la acest blog, iar în comunicarea acţiunilor politice pe care le desfăşor, blogul are un loc aparte.

Dacă după doi ani, voi cititorii îmi sunteţi încă alături, înseamnă că nu am dezamagit!

Vă aştept să intraţi în contact cu mine în continuare, fie prin intermediul comentariilor, fie direct pe adresa info@casaeuropei.com.

Vă mulţumesc pentru interes!

Dan LUCA / Bruxelles


Un comentariu:

Julien Frisch spunea...

Always glad reading your blog - and I am really looking forward reading your book; think I might even use it for my own research on the matter.