luni, 23 noiembrie 2009

La Mulţi Ani EurActiv Bruxelles!

În luna noiembrie am sărbătorit 10 de la înfiinţarea EurActiv la Bruxelles, printr-un eveniment organizat la Parlamentul European. Cu acest prilej s-au decernat şi premiile pentru dezbaterea Europei la nivel naţional. Casa Europei din Cluj a fost o propunere pentru aceste premii şi asta mă bucură, chiar dacă alte iniţiative – mult mai puternice – au fost cele recompensate în urma procesului de selecţie.

De vreo 9 ani lucrez şi eu pentru EurActiv, apreciind în special încercarea de a dezvolta o presă cu adevărat europeană, de impact pentru sfera publică europeană. Mi-au venit multe idei din “incubatorul EurActiv”, multe le “proiectez” în cursurile pe care le predau în diverse universităţi.

EurActiv România are deja mai bine de 5 ani de existenţă, iar marca este apreciată de cei care doresc să înţeleagă complexitatea mecanismului UE şi adaptarea României la statutul de membru comunitar.

Dan LUCA / Bruxelles


2 comentarii:

Daria Catalui spunea...

Buna ziua,

Comentariul meu nu are legatura cu articolul acesta:

Va scriu in legatura cu 1 Decembrie 2009.

Numele meu este Daria Catalui si pentru o perioada de timp voi ramane in Bruxelles pentru a promova politicile de tineret din RO.

De 1 Decembrie as dori sa merg la evenimentele organizate cu acest prilej in Bruxelles, si va scriu pentru a va intreba daca aveti cunostinta de asemenea evenimente.

Multumesc pentru raspuns.

Cu stima,
Daria Catalui

Dan Luca spunea...

Daria - te rog scrie-mi direct pe danluca1234@yahoo.com
Merci,
Dan