vineri, 23 iunie 2023

Dan LUCA – invitat la emisiunea ˝Acasă în Europa˝ de la TVR Cluj


Am încheiat prima parte a anului european printr-o conversație de o orã cu Mihnea Stoica.

 

În cadrul emisiunii de la TVR Cluj, difuzată în seara zilei de 23 iunie 2023, am discutat deschis despre motorul franco-german al Europei, despre impactul alegerilor din Spania asupra proiectului european, dar și despre abordarea de țară mare europeană.

 

Nu am ezitat să atingem subiectul politicilor sectoriale europene. O atenție specială a fost acordată politicii de mediu și celei energetice, dar ne-am referit pe larg și asupra extinderii UE.

 

Alegerile europene de anul viitor am încercat să le conectăm cu preconizată agenda europeană 2024-2029.

 

Emisiunea se poate urmări în integralitate aici.

 

Încă o dată felcitari moderatorului, revin la emisiunea sa după o pauză de un an.

 

Dan LUCA / Bruxelles

 

Niciun comentariu: