sâmbătă, 15 octombrie 2011

La Mulţi Ani PSD Diaspora!

Recent am participat la şedinţa Biroului Executiv PSD Diaspora, prilej cu care am sărbătorit şi un an de existenţă pentru organizaţia de partid social-democrată.

A fost un an complex, plin de realizări, în care am încercat să acţionez tot mai mult într-o logică pre-guvernamentală, punând în valoare ceea ce învăţasem din mişcările neguvernamentale. În tot ceea ce am făcut am avut o abordare constructivă pentru românii din Diaspora, iar dosarul “drepturilor de muncă pentru românii din Belgia” ne-a făcut să simţim că acţiunile noastre contează!

Cred că Diaspora reprezintă un laborator pentru politica românească, şi iar cred că putem demonstra românilor cu adevărat ce poate face un partid politic pentru ei!

Mii de mulţumiri colegilor care au înţeles că implicarea politică e importantă pentru România. Fără ei nimic nu s-ar putea realiza!

La Mulţi Ani PSD Diaspora!

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: