vineri, 17 decembrie 2021

Ce aţi făcut în 2021, domnule Luca?


Încheiem un nou an pandemic, și încerc, la fel ca anul trecut, să identific proiectele cu care mă mândresc.

 

Voi începe de data aceasta cu bucuria de a atinge borna 50 în viață și 20 de ani de căsătorie. Am petrecut mult timp cu familia, iar vacanța din Grecia a fost perfect planificată și derulată. Am reușit să ajung de 3 ori la Cluj, în special pentru a-mi vedea părinții, dar și de a lua constant pulsul comunității clujene.

 

La EURACTIV povestea continuă după 21 de ani, găsesc o energie nouă în a dezvolta proiecte interesante în calitate de responsabil al inovației strategice. Am inițiat, conceput și lansat primul Marketplace al afacerilor europene. Rolul de evaluator în proiectul de mobilitate și inovare media Stars4Media mi-a deschis orizonturi noi pentru a imagina produse de calitate, utile cititorilor.

 

Am avut o activitate academică parcă mai dinamică ca niciodată. Am continuat cursul de semestru la SNSPA București (al 9-lea an consecutiv), dar am avut și prezentări la KU Leuven (al 9-lea an consecutiv), ULB (al 5-lea an consecutiv), ULB-Școala de Varã sau Babeș-Bolyai Cluj-Napoca. Am răspuns cu mare plăcere în a-mi expune argumentele în diverse evenimente, pe diverse teme precum: viitorul UE, implicarea partidelor politice europene, relaţiile UE-China sau crizele de comunicare ale UE.

 

Fascinația presei și interacţia cu cetățenii m-au dominat și în 2021, continuând cu o producție editorialã de impact. Am început un parteneriat structurat cu Făclia, în care scriu editoriale o dată la două săptămâni, dar am continuat și articolele lunare în Ziarul Financiar. Am publicat opinii și în Piața Financiară (împreună cu Vasile Pușcaș), Adevărul (cu Alina Bargãoanu) sau EURACTIV. Am acordat interviuri ample la Radio France International, TVR, TVR Cluj, ProTV, Făclia TV și Centrul de Studii Europene. Am scris mult și pe blog, fie despre alegerile din Germania, Afganistan, viitorul UE, multilateralismul global, lumea afacerilor europe sau societatea transatlanticã.

 

Sper din toată inima să am puterea de a planifica și implementa proiecte interesante și în anul viitor.

 

La Mulți Ani !

 

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: