miercuri, 5 februarie 2014

Dan LUCA – video-interviu despre alegerile europene

Implicarea în proiectul european necesită o comunicare sustenabilă, atât în România, cât şi la Bruxelles. Ȋntr-un recent video-interviu realizat de EurActiv am susţinut câteva idei personale despre campania electorală în vederea alegerilor europene din acest an, am amintit că a fost desemnat oficial candidatul Stângii la Preşedenţia Comisiei Europene, dar m-am oprit şi asupra dezbaterilor despre viitorul Europei.

„Mesajul” astfel transmis, în limba engleză, se bazează pe acelaşi principiu pe care m-am orientat şi la realizarea celei mai recente cărţi, “EU: Views from Brussels” şi anume faptul că în România avem foarte multe idei, dar dacă le publicăm doar în limba română nu vor penetra la Bruxelles şi nici în alte capitale.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: