˝Asistăm de
ceva vreme la această restructurare atât la nivelul agenţiilor de PR cât şi la
nivelul industriei de comunicare în general. Este interesant de observat că unele agenţii au integrat mai multe tipuri
de expertiză în timp ce altele şi-au restrâns operaţiunile, îmbrăţişând
freelancing-ul, cel puţin la nivel de proiect. Ducem în continuare lipsă de
specialişti pe anumite domenii şi de diferenţiatori care să ne poziţioneze
corespunzător în faţa clienţilor”, explica aceasta.
Apropo de
calităţile unui bun PR-ist, invitata sublinia – “Cred în continuare că e nevoie
de talent şi multă determinare pentru această meserie şi mai cred că
perspectiva e una foarte bună pentru consultanţii care înţeleg că specializarea
(cât mai nişată) le va aduce ‘o pâine bună de mâncat’ atât la nivel local cât
şi la nivel internaţional. Avem cel puţin câteva exemple de consultanţi locali
care au plecat din ţară şi au facut diferenţa acolo unde au ajuns”.
Despre PR, ce
presupune această meserie şi care sunt tendinţele actuale am mai scris, şi
puteţi citi:
Dan LUCA /
Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu