joi, 15 decembrie 2022

Fantasticul an 2022


Anul acesta am avut evenimente profesionale sau personale pe care le rememorez cu mare plăcere.

 

Împreunã cu colegii mei de la EURACTIV, am continuat monetizarea brandului media, în special în segmentul corporațiilor, federațiilor industriale și al instituțiilor europene.

 

E o deosebită onoare să fiu implicat din nou ca și coach în proiectul Stars4Media. De data aceasta contribuția mea este pe partea de business transformation a presei europene, la două din cele 14 proiecte selecționate de cãtre un juriu european.

 

O premieră în peisajul educațional românesc și printre puținele exemple pe plan european. Un nou master axat pe Comunicare Digitală și Inovare a fost lansat anul acesta de către SNSPA. Mă bucur să mă alătur prestigiosului colectiv academic cu un curs de semestru axat pe antreprenoriatul media și inovare. Este al doilea master de la SNSPA în care sunt implicat, cel despre Comunicare și afaceri europene ajungând anul acesta la a 10-a ediție.

 

Cooperez cu cele patru universități de prestigiu din Belgia. Acum 13 ani am fost invitat la VUB pentru a ține un curs despre “Politica de comunicare a UE”, iar apoi a urmat proiectul cu KU Leuven, început în 2014, cu un curs intitulat ˝EU public relator˝. Din 2016 sunt un invitat permanent la ULB, locul unde am finalizat și eu masterul acum vreo 25 de ani. Anul aceasta am închis patrulaterul cu o prezentare la UC Louvain.

 

Am moderat un panel în Parlamentul European pe tema digitalizãrii României și am discutat viitorul tehnologiei europene cu prim-ministrul Belgiei la Tech.eu. Am prezentat echipelor FEPS și Solidar tendițele comunicării strategice și ale activismului european.

 

Am contribuit la diverse dezbateri de la TVR1, TVR Info, TVR Cluj sau RFI, acordând și ample interviuri la Cluj24 sau Radio Chișinău.

 

Amintesc și articolele publicate pe tema alegerilor primare europene, a aderării României la zona euro sau a rețelei românești din Bruxelles-ul european. Lunar am publicat articole în Ziarul Financiar, iar aproape săptămânal am prezentat editoriale în Făclia de Cluj.

 

Am călătorit mult și divers, pe lângă clasicele Cluj sau Olanda, am adăugat experiențe memorabile în Dubai, Statele Unite ale Americii, Israel sau chiar la Berlin.

 

Am continuat să public materiale pe acest blog, acest mesaj fiind cel al 3000-lea de când am debutat acum vreo 15 ani.

 

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: