sâmbătă, 13 iulie 2013

Bloguri premiate


Dacă trebuie să analizăm blogurile, ca sursă de informare, acestea trebuie într-adevăr să ofere informaţii bune şi bine structurate, un conţinutul de calitate, interesant şi relevant, un design atrăgător şi o anumită frecvenţă a actualizărilor, după cum foarte bine precizează Dragoş Nicolae într-un recent material Cariere.

“Acestea au fost şi criteriile pe care s-au ales câştigătorii primei ediţii „Top bloguri corporate în România”, o iniţiativă menită să încurajeze blogurile de companie şi de brand. Lista este relativ cuprinzătoare în ceea ce priveşte domeniile acoperite de cele 17 bloguri nominalizate: trei sunt de tehnologie, două vând produse foto şi IT, trei sunt oarecum conectate la produsele pe care le fac sau distribuie (mobilă, automobile), două sunt de călătorii, iar ultimele şapte nu pot fi încadrate exact într-un singur domeniu”.

Dacă până acum companiile se diferenţiau în principal prin calitatea serviciilor şi produselor pe care le oferă clienţilor, vom auzi din ce în ce mai mult de “blogurile corporate”, îmbunătăţite permanent pentru o cât mai bună vizibilitate şi apreciare din partea publicului.

Dan LUCA / Bruxelles

 

Niciun comentariu: