Ioana Anescu,
director executiv IAB România, spunea în interviul acordat Chelgate
România - „Sper să avem de-a face din ce în ce mai mult cu parlamentari și
politicieni care să înțeleagă faptul că Internetul și mediul online nu mai pot
fi ignorate”.
Specialista explica
faptul că abordările asociațiiilor industriei de marketing și publicitate
online diferă de la o ţară la alta, “în special în funcţie de nivelul de
dezvoltare a industriilor, apoi de nivelul de dezvoltare al IAB-urilor și al
resurselor de care dispun pe zona asta. Nu în ultimul rând, este diferit de la
țară la țară gradul de informare al politicienilor în domeniul digital și de
deschidere către dialog cu industria. La Bruxelles
există mai multă coordonare și rigurozitate în strategiile de PA. Atât de partea lobbyștilor, cât și de partea politicienilor. La noi se fac lucrurile mai spontan în acest domeniu digital”, explica
Ioana Anescu.
Politicienii au
început să fie conştienţi de importanţa mediului online şi foarte mulţi îşi adaptează
strategia de comunicare la new media. Scriam deja despre Dacian Cioloş,
care de câţiva ani “populează” o pagină extrem de dinamică pe Facebook, pe care
a transformat-o într-o “agendă-jurnal” a activităţii sale.
New media poate
îmbunătăţi transparenţa de care este atâta nevoie în comunicarea europeană.
Dan LUCA /
Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu