… încă un subiect tratat în cartea “Dilemele comunicării UE”. De această dată luând ca şi caz concret Statele Unite ale Americii, Raluca Viman Miller, exemplifică evoluţia diferitelor media de-a lungul timpului în istoria americanilor şi influenţa acesteia în felul în care sunt utilizate în comunicarea politică.
Am dezbătut şi în alte mesaje ideea de comunicare politicã când e vorba de americani, atunci când se ating subiecte legate de PR, inovaţii ştiinţifice sau publicitate, sau când am prezentat felul lor de a gândi campaniile electorale.
Prezentul articol îşi propune să ilustreze şi “legătura dintre progresul tehnologic şi modificările survenite în strategiile de comunicare politică a preşedinţilor şi candidaţilor la preşedinţia americană”.
Urmând exemplul radioului şi al televiziunii, internetul a devenit un instrument indispensabil în comunicarea politică. Strategiile de comunicare politică americane s-au dovedit din nou “deschizătoare de drumuri, în ceea ce priveşte relaţia dintre tehnologie şi funcţionarea democraţiei”.
Dan LUCA / Bruxelles
joi, 3 decembrie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu