România a avut parte recent de noua campanie de branding, lansată de cei care gestionează promovarea turismului în România. Doamna Udrea nu este la prima încercare, în primăvara anului trecut lansând brandul de ţară şi sloganul “România, the land of choise”.
Dacă prima dată lucrurile au fost aceptate şi creatorii au avut parte de ceva mai multă admiraţie din partea publicului, iată că de această dată criticile lansării sunt mai mari decât mesajul campaniei în sine. De la şeful statului, la specialişti din diferite domenii, până la simpli cetăţeni, timp de mai bine de două săptămâni, au dezbătut această problemă.
România are o problemă în a propune soluţii turiştilor, iar la 20 de ani de la Revoluţie se bâjbâie încă nepermis pentru o ţară cu potenţial uriaş. Să fie oare acesta rezultatul faptului că "pachetul turistic România” lipseşte, afectat în special de infrastructură, calitatea serviciilor sau coerenţa cluster-ului "turism România"?
Păcat pentru o ţară aşa de frumoasă!
Dan LUCA / Bruxelles
joi, 19 august 2010
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu