Am amintit recent de rolul reţelelor sociale în găsirea de informaţii utile pentru utilizatori. În plus însã, prin prezenţa marilor publicaţii şi posturi media pe aceste platforme, ştirea ajunge mult mai uşor să fie citită online.
Cele mai cunoscute nume în presa tradiţională românească sunt branduri populare şi pe Facebook. Astfel, conform studiului facebrands.ro, posturi de radio şi TV au adunat peste 400.000 de fani. În topul publicaţiilor quality, „Adevărul" are peste 44.000 de fani, urmat de „Jurnalul Naţional" şi „Evenimentul zilei".
Comunicarea de pe Facebook nu se rezumă doar la transmiterea ultimelor ştiri, ci este necesară o strategie complexă ce ia în calcul profilul utilizatorului. Dacă până acum ratingul era indicatorul cel mai frecvent utilizat în clasamentele media, acum numărul like-urilor de pe reţeaua socială dau valoare brandurilor.
Facebook are în România aproape 3,85 milioane de utilizatori, adică 17,93% din populaţia ţării şi 52,73% din cei care intră pe internet, atenţie, asta după ce, la începutul anului 2011 trecut existau doar 520.000 de conturi.
Dan LUCA / Bruxelles
duminică, 18 decembrie 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu