Lucrãm virtual
şi pentrecem mai mult timp în spaţii închise decât ne puteam imagina. Viitorul
nu pare prea roz, dar las acest subiect pe mâna experţilor de tot felul. Ceea
ce mã intereseazã pe mine acum este ce vom face din punct de vedere practic în
urmãtoarele luni, şi plec de la premiza cã suntem sãnãtoşi. Dã Doamne ! Cum vom interactiona şi mai ales cu
cine ? Cred cã apare sau se consolideazã un factor esenţial şi îl numesc ″personal brand″.
Având în
vedere cã e dificil, sau mult mai greu, sã dezvoltam noi relaţii din cauza
blocajului de interacţiune socialã, ne reîntoarcem la carnetul de adrese (cã e
bazã de date, numere de telefoan sau prieteni pe Facebook) şi reevaluãm. Ce
amintiri recente sau îndepãrtate am despre acestã persoanã ? E timpul sã
vedem cu adevãrat ce pãrere avem despre anumite contacte… Iar în analizã vom
pune şi întrebarea clasicã, ce opinie are individul despre mine? E una sã cunoşti
tu o anumitã persoanã, dar mult mai interesant este ceea ce crede contactul respectiv
despre tine. Asta în eventualitatea cazului cã îşi aminteşte de tine… Clasica
retoricã ″eu îl ştiu pe Obama, dar Obama mã ştie ?″.
O micã
recomandare în abordarea brandului personal. Nu este o idee rea sã vã revizuiţi
profilul digital, sã mai reamintiţi din când în când ce mai faceţi, sã daţi nişte
mesaje publice despre cum gândiţi şi cu ce vã mai ocupaţi. Deveniţi mult mai
accesibili în spaţiul virtual şi interacţionaţi. Un brand se construieşte în
timp, şi permanent, iar brandul personal este cel mai important.
Mult succes şi
sã ne revedem sãnãtoşi, fie virtual, fie într-o intrevedere clasicã…
Dan LUCA /
Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu