Anual “explodează” în România subiectul “brandului de ţară”, dar de fiecare dată părem să reinventăm roata spre amuzamentul experţilor mondiali.
Hai să dau un exemplu al unei ţări care ştie să joace sustenabil când vine vorba de management şi brand - Olanda. Zicem Olanda şi ne gândim la câmpurile de lalele şi la o producţie de flori care “inundă” continentul. Dar este un punct câştigat, pe care olandezii îl întreţin cu multă responsabilitate.
Dacă cineva a fost atent, în fiecare zi de Paşti, la Roma, Papa prezintă un discurs utilizând zeci de limbi. Iar când vine vorba să zică ceva cuvinte în limba olandeză, alături de cuvintele pascale mai zice şi “Bedankt voor de bloemen!” (Vă mulţumesc pentru flori!). Asta fiindcă olandezii se îngrijesc ca toate ornamentele de Paşti de la Vatican să conţină flori trimise din Olanda.
Dan LUCA / Bruxelles
joi, 5 mai 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu