Practic, nu e greu să faci o situaţie la zi a autostrăzilor din România, pentru că lucrurile nu se mişcă atât de repede încât să te prinzi în calcule şi să rămâi în urma realităţii. Situaţia este cam aceeaşi – kilometri puţini finalizaţi din lungimea totală stabilită contractual.
Nu vreau să intru în plolemicile legate de banii cheltuiţi, dar ceea ce intenţionez să subliniez este faptul că românii din Diaspora au aşteptări şi pot ajuta şi pe acest sector. Cum spuneam, românii din Diaspora doresc să fie implicaţi în proiecte de modernizare a ţării, dar nu doar ca muncitori necalificaţi, ci şi ca manageri de proiect. Experienţa lor managerială în atâtea şantiere din Italia şi Spania poate să fie benefică pentru România. Păcat că autorităţile româneşti au decis deja să construiască autostrăzile patriei cu muncitori străini, iar compatrioţilor plecaţi nu le propunem nici un plan concret de implicare.
Dan LUCA / Bruxelles
vineri, 11 noiembrie 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu