Săptămâna trecută am avut o întâlnire la Bruxelles cu vreo 10 ziarişti români de la Ziua, Capital, Adevărul, Bursa, Evenimentul Zilei, etc. Subiectul a fost “Dinamica Bruxelles-ului european”, cu accent pe “sectorul privat”. Mă bucură faptul că “presa mare” din România începe să intre în profunzimea Bruxelles-ului european, pentru a decripta un mit care continuă să impresioneze poate prea tare în România.
E lăudabilă chiar şi forţarea în a identifica “afacerile capitalei Europei”, aşa cum a apărut un articol pe această temă în Adevărul de azi: Brandurile româneşti lipsesc de la Bruxelles.
Pentru cei care sunt interesaţi de reprezentarea grupurilor de interes în Bruxelles le recomand din nou un mesaj publicat acum câteva luni “Harta” Bruxelles-ului european şi le reamintesc realitatea Bruxelles-ului, prezentată de un reprezentant al mediului de afaceri: “Lucrez la ceva care va avea impact doar în 5 ani pentru afacerile companiei pe care o reprezint. Asta este munca celor din Bruxelles”.
Dan LUCA / Bruxelles
marți, 20 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu