luni, 2 decembrie 2013

Politicienii şi internetul


Ioana Anescu, director executiv IAB România, spunea în interviul acordat Chelgate România - „Sper să avem de-a face din ce în ce mai mult cu parlamentari și politicieni care să înțeleagă faptul că Internetul și mediul online nu mai pot fi ignorate”.

Specialista explica faptul că abordările asociațiiilor industriei de marketing și publicitate online diferă de la o ţară la alta, “în special în funcţie de nivelul de dezvoltare a industriilor, apoi de nivelul de dezvoltare al IAB-urilor și al resurselor de care dispun pe zona asta. Nu în ultimul rând, este diferit de la țară la țară gradul de informare al politicienilor în domeniul digital și de deschidere către dialog cu industria. La Bruxelles există mai multă coordonare și rigurozitate în strategiile de PA. Atât de partea lobbyștilor, cât și de partea politicienilor. La noi se fac lucrurile mai spontan în acest domeniu digital”, explica Ioana Anescu.

Politicienii au început să fie conştienţi de importanţa mediului online şi foarte mulţi îşi adaptează strategia de comunicare la new media. Scriam deja despre Dacian Cioloş, care de câţiva ani “populează” o pagină extrem de dinamică pe Facebook, pe care a transformat-o într-o “agendă-jurnal” a activităţii sale.

New media poate îmbunătăţi transparenţa de care este atâta nevoie în comunicarea europeană.

Dan LUCA / Bruxelles

 

Niciun comentariu: