Cristina Filip,
HR manager la DHL România, povestea recent Ziarului
Financiar despre abordarea diferită a tinerei generaţii în dezvoltarea
profesională, comparativ cu ce erau obişnuiţi angajatorii în trecut.
„Tinerilor din
generaţia de astăzi le place foarte mult să socializeze şi ţintesc o ascensiune
rapidă în carieră. Ei sunt mai puţin înclinaţi spre a-şi începe cariera în
poziţii de entry-level şi a-şi asigura ulterior creşterea în cadrul aceleiaşi
companii, cum se întâmpla cu generaţiile anterioare. Cerinţele acestora sunt
foarte mari şi uneori nerealiste. Cred că mai multă răbdare le-ar fi utilă“,
spune aceasta.
Totuşi, în ceea
ce priveşte cunoaşterea unei limbi străine (engleza) şi a competenţelor din
zona de IT, elemente de bază în multe meserii, tinerii sunt mult mai bine
pregătiţi decât până acum.
Am scris mult
pe blog despre diferenţele, normale de altfel, care apar de la o generaţie la
alta, în diferite domenii:
Dan LUCA /
Bruxelles
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu